2007 | Pride | 6.1 / 10 |
2012 | Nurse 3-D | 4.5 / 10 | |
2012 | Kronika opętania (Possession, The) | 5.9 / 10 | |
2010 | Pan i Pani Kiler (Killers) | 5.5 / 10 | |
2009 | Krwawe Walentynki 3D (My Bloody Valentine 3D) | 5.4 / 10 | |
2008 | Punisher: Strefa Wojny (Punisher: War Zone) | 5.9 / 10 | |
2006 | Pracownik miesiąca (Employee of the Month) | 5.5 / 10 | |
2004 | Piknik (Cookout, The) | 3.7 / 10 |